زبان من

..........

زبان من

..........

بسم الله

یادمه استاد می گفت: "انسان برای نزدیک شدن به خدا ابتدا باید خود را بشناسد. تعلقات و توجهات به غیر از خداست که باعث می شود انسان خود را گم کند و از خود و خدا فاصله بگیرد و اسیر این کس و آن چیز شود."

.........................................................

میلاد: این روزا زیاد این حرفها رو تو ذهنم مرور می کنم. فکر که می کنم می بینم، منم خودم رو گم کردم و به قول استاد "اسیر این کس و آن چیز" شدم.

این روزا این بیت از شیخ بهایی رو هم زیاد با خودم تکرار می کنم:

یک دمک با خودآ، ببین چه کسی // از که دوری با که هم نفسی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
میلاد شاهانی

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۷ مسافر کربلا
جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی