زبان من

..........

زبان من

..........

صَلاتِهِمْ دائِمُونَ...

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ

الَّذینَ هُمْ عَلى‏ صَلاتِهِمْ دائِمُونَ
آنان که بر نمازشان پیوسته و پایدارند.


"سوره معراج، آیه 23"
.............................

عاشقان گشتند ز تکلّف ها برون
نه به آن معنا که باشند در سکون

از خودی رستند، به حق واصل شدند
در صـلاة وصـلـشـاننـد دائـمـون


"خودم"

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۶
میلاد شاهانی

نظرات  (۴)

۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ آزاده(راز موعود)
سلام
تبریک میگم.واقعا زیبا بود.میگم یه کتاب بنویسید خیلی خوب میشه ها.مطمئنم پر فروشم میشه
موفق باشید
یامهدی
پاسخ:

سلام

ممنون، شما لطف دارید.

کتاب!!!!!!!!! شوخی میکنید....

شما هم موفق باشید.


۰۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۰ آزاده(راز موعود)
تا نیایی گره از کار جهان وا نشود
سلام
نماز استغاثه این هفته هدیه به مهدی موعود(عج) فراموش نشه
لطفا اطلاع رسانی شود
این حقیر رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید.التماس دعای شدید دارم
یامهدی
پاسخ:

سلام

ممنون بابت یادآوری این هفته هم...

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۵ آزاده(راز موعود)
سلام
رحلت پیام رسان حق،حضرت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) را به شما تسلیت میگم
التماس دعا
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۶ ازاده(راز موعود)
سلامممممممم
طلائیه به روز شد
منتظرتون هستم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی