زبان من

..........

زبان من

..........

راهیان نور - عید 93

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ق.ظ



امسال عید خدا خواست و شهدا دعوت کردن که بعد از 5سال دوباره سفر راهیان نور قسمتم بشه. 

فتح المبین و حس مقاومت و ایمانی که از اسم، سنگرها و معابرش سرشار بود.

فکه، قتلگاه و خلوصی که اونجا موج میزد.

طلائیه و مظلومیتش و اینکه اونجا دل فقط خلوت میخواست...

شلمچه هم که دیگه اسمش عجین شده با امام حسین(ع)...

اروندی که باعث افتخار و بزرگی ایران و ایرانی هستش.

و معراج شهدای محمودوند، که هر وقت قسمتم شد اونجا باشم، مهمون چند شهید گمنام بودم.

و مناطق دیگه این خطه نور، که به درستی به "نور" نام گرفتند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۵
میلاد شاهانی

نظرات  (۲)

۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۲۵ ازاده(راز موعود)
مصطفی لبخند به لب داشت و من خیلی جاخوردم.فکر میکردم کسی را که اسمش با جنگ گره خورده است باید ادم قسی القلبی باشد.حتی از اون میترسیدم اما لبخند او و آرامشش مرا غافلگیر کرد.مصطفی تقویمی آورد گفتم آن را دیده ام.گفت: از کدام تصویر آن خوشتان آمد؟پاسخ دادم شمع.شمع خیلی مرا متاثر کرد.با تاکید پرسید؟:شمع؟چرا شمع؟اشکم بی اختیازر بر روی گونه هایم لغزید.گفتم:نمیدانم،این شمع،این نور انگار در وجود من هست.من فکر نمیکردم کسی بتواند معنای شمع و از خودگذشتگی را به این زیبایی بفهمد و نشان بدهد.دلم میخواست بدانم چه کسی آن را کشیده و مصطفی گفت:من کشیده ام.گفتم: شما که در جنگ و خون زندگی میکنید.مگر میشود؟فکر نمیکنم شما بتوانید اینقدر احساس داشته باشید.مصطفی چمران شروع کرد به خواندن نوشته های من.گفت:هرچه نوشته اید خوانده ام و دورادور با روحتان پرواز کرده ام و اشک هایش سرازیر شد.
راوی:غاده همسرشهید چمران
سلام.به روز هستم
یامهدی

۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۹ ازاده(راز موعود)
ادمی در اغوش خدا غمی نداشت
پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت
دل از خدا برید و در زمین نشست
صد بار عاشق شد و دلش شکست
به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود
یادش امد یک روز دل خدا را شکسته بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی