زبان من

..........

زبان من

..........

تجارت

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

إِنَّ الَّذینَ یَتْلُونَ کِتابَ اللَّهِ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْناهُمْ سِرًّا وَ عَلانِیَةً یَرْجُونَ تِجارَةً لَنْ تَبُورَ

به یقین کسانی که کتاب خدا را همواره تلاوت می کنند و نماز را به پا داشته و از آنچه به آنها روزی کرده ایم نهان و آشکار انفاق نمودند ، تجارتی را امید دارند که هرگز کساد و زیان ندارد،


لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَ یَزیدَهُمْ مِنْ فَضْلِهِ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ

تا خداوند پاداش های آنها را به نحو کامل عطا کند و از فضل خویش بر ( پاداش ) آنها بیفزاید ، زیرا او بسیار آمرزنده و حق شناس و سپاسگزار است.


"سوره فاطر، آیه 29و30"

......................................................................

در بازار دنیا آنچه فراوان دارم

از نیک و بد، من بد هزاران دارم


خلاصه، حاصلم زین تجارت اینکه

درین آشفته بازار همه عصیان دارم


"خودم"



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
میلاد شاهانی

نظرات  (۲)

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۷ آزاده(راز موعود)
بازهم مثل همیشه عالی بود
چقدر زیباست که از قران یه همچین شعرایی بشه نوشت
موفق باشین شاعر
پاسخ:

بازهم مثل همیشه لطف دارید، ممنون.


برای من که شعر نیست...

۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۰ ازاده(راز موعود)
این سرزمین نور محل تلاقی زمین و آسمان و معراج شهیدانی ست که از اوج انسانیت به ملکوت اعلای الهی پر کشیدند( مقام معظم رهبری)
سلام
با حلالم کنید به روز هستم
در پناه خدا
یامهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی