زبان من

..........

زبان من

..........

من اینجا بس دلم تنگ است

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ


بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هرکجا، آیا همین رنگ است؟


"مهدی اخوان ثالث"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳
میلاد شاهانی

مهدی اخوان ثالث

نظرات  (۱)

سلام بله متاسفانه ما هم باید بریم مدرسه.هنوز اونقدر حرفه ای تو نویسندگی نشدم که بتونم همچین متنایی بنویسم البته وقتشم ندارم.از این به بعد مطالب بسیار متنوع تر و جالب تر از قبل خواهند بود
پاسخ:

سلام

متاسفانه ما دیگه مدرسه نمیریم(دوران خوبیه).

ان شاء الله شمام همچون متنایی مینویسی.

ان شاء الله سر میزنم و از مطالب متنوع و جالب شما استفاده میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی