زبان من

..........

زبان من

..........

ماییم و یکی خرقه تزویر و دگر هیچ...

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ق.ظ


توضیح نوشت: خودبزرگ بینی، خودبینی...(همین...)


"پروین اعتصامی" هم قشنگ گفته:

به خود نظاره کنیم ار به چشم خودبینی

چگونه لاف توانیم زد که بیناییم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳
میلاد شاهانی

نظرات  (۴)

من ک چیزی نفهمیدم
پاسخ:

تو میفهمیدی جای تعجب داشت...

بعضی از ما مثل این سیب دچار خودبزرگ بینی یا خودبینی(اعتماد به نفس کاذب، تکبر و غرور) هستیم. این باعث میشه نقص و اشکال کار، رفتار و... دیگران رو ببینیم، ولی نواقص خودمون رو یا نبینیم یا کمتر ببینیم و این همون خرقه تزویر هستش(و دگر هیچ).

تزویر هم یعنی، گول زدن خودمون، هیله، فریب و...

.............

با وجود بی حالی شدید در تایپ کردن، از خود پست بیشتر برات نوشتم. که این خودش شد یه پست. برو حال کن...

حالا خوبه استاد ادبیات فارسی نیستی انقدر ......

رفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

پاسخ:

من که کلا هیچی نیستم...

حالا اگه دوست داری بمونی، نرو.

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۵ مسافر کربلا
تشبیهی که از اون تصویر کردی قشنگ بود احسنت
پاسخ:

شما لطف دارید.

ممنون از تعریفتون...

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۶ آزاده(راز موعود)
تانیایی گره از کار جهان وا نشود
سلام
برادر کم لطف شدین
نیستین دیگه
به روز هستم
منتظر نگاهتون هستم
یا مهدی
پاسخ:

سلام

گه گاه سر میزنم به وبلاگتون...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی