زبان من

..........

زبان من

..........

خداوندا مراست به لطف تو امید

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۳ ب.ظ

بسم الله


خداوندا مراست به لطف تو امید

دلم را اذنت به این ورطه کشید

 

حکمت دل بستن و کندن، چیست؟

حاصل اینطور آشفته بودن، چیست؟

 

من که دلی دارم مسکین احساس

از تو هیچ دلبر نخواستم، سپاس

 

تو کز حال من و دل خبر داشتی

چرا باز بر دل مهر دلبر کاشتی

 

بارها خواستم که دل بگذارم به زیر

با خودم گفتم، حال رو ترک دنیا گیر

 

بارها راه جستم با اسخاره ز تو

هر بار  مرا  گفتی در همین ره رو

 

راهی که در آن عاشق نمی شوند

راهی که در آن عاشقت می کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۴
میلاد شاهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی